Lista gier

Nr Nazwa gry Kategoria wiekowa Liczba graczy Krótki opis
1 Honeycombs od 6+ od 1 do 8 osób W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami. Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron.
2 Pędzące Żółwie od 5 – 105 od 2 do 5 osób Żółwie zwykle się nigdzie nie śpieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć. Sprawdź, czy jesteś w stanie zmusić swojego żółwia do szybszego biegu. „Wyścig do sałaty” to świetna rozrywka dla całej rodziny. Dzięki prostym zasadom, mogą w nią grać już dzieci 5 letnie. Emocje gwarantowane!
3 Sen od 8 – 108 od 2 do 5 osób Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
4 Times Up Family od 12 od 4 osób Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane hasła, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time’s Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest przedstawić wylosowane hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia.
5 Dobble od 6 od 2 do 8 osób Dobble to rozrywka absolutnie dla każdego – gra nadaje się zarówno do zabawy z dziećmi, jak i na imprezy dorosłych. 55 kolorowych kart zamkniętych jest w solidnej, metalowej puszce, dzięki czemu łatwo zabrać Dobble ze sobą i grać absolutnie wszędzie: w poczekalni u lekarza, w pociągu, na wycieczce?
6 Uno od 7 od 2 do 10 osób Wielki powrót UNO? z ekscytującymi nowymi funkcjami, takimi jak wprowadzona obsługa czatu wideo oraz zupełnie nowy system pakietów tematycznych dodających jeszcze więcej frajdy! Dopasowuj karty po ich kolorze lub wartości i zagrywaj karty akcji, by zamieszać w grze. Staraj się przed innymi pozbyć wszystkich kart z ręki w klasycznej rozgrywce lub zmodyfikuj swoją grę za pomocą zróżnicowanych zasad dodatkowych.
7 Istanbul Big Box od 10+ od 2 do 5 osób Istanbul Big Box to rozszerzone wydanie kultowej gry euro o kupcach Stambułu. W jednym pudełku znajdziecie podstawową wersję gry wraz z dodatkami Mokka i Bakszysz oraz Listy i Pieczęcie, a także zintegrowaną instrukcję obejmującą wszystkie trzy tytuły i różne warianty ich łączenia. Dzięki Big Boxowi można je mieć w supercenie i spójnym, eleganckim wydaniu.
8 7 Cudów Świata od 10+ od 2 do 7 osób 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
9 Robinson Crusoe od 8 od 1 do 4 osób Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wspaniała gra kooperacyjna, która ożywia młodzieńcze marzenia, rozpala wspomnienia z lektury powieści Juliusza Verne?a czy Daniela Defoe. Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie.
10 Dixit Odyseja od 8 od 3 do 12 osób Puść wodze fantazji i baw się z Dixit Odyseja – rozszerzoną wersją popularnej gry skojarzeniowej. Dzięki dodatkowym elementom możesz zaprosić do zabawy aż 12 osób! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów i bawcie się wyobraźnią.
11 Chińczyk od 5 od 2 do 4 osób Klasyka nigdy nie wychodzi z mody! To popularne powiedzenie można odnieść również do Chińczyka. Choć jest to jedna z najstarszych gier na świecie, wciąż emocjonuje i zapewnia wspaniałą zabawę. Aby wygrać, spróbuj jako pierwszy wprowadzić wszystkie swoje pionki do domku.
12 Królestwo od 10 do 110 od 2 do 4 osób
13 Wilki i Owce od 7 od 2 do 4 osób Niezwykle wciągająca, rodzinna gra Philippe?a des Pallieres.

Zgromadź na jednym polu tyle owiec, ile zdołasz. Otocz swoje stado płotem, aby ochronić je przed głodnym wilkiem. Gdy jednak wilk wkradnie się na teren zagrody, poszukaj myśliwego.

Ta gra zaskoczy i zafascynuje najbardziej wybrednych graczy.

14 Wyspa Skye Od laika do Króla od 8 od 2 do 5 osób Miękki piasek na plażach, łagodne wzgórza i potężne łańcuchy górskie. Tak – ten wspaniały krajobraz może oczarować każdego.

Niech ten sielankowy obraz jednak cię nie zmyli. Setki lat temu był to teren, na którym aż pięć klanów walczyło o dominację. Każdy z nich zawzięcie walczył o przejęcie każdego, nawet najmniejszego skrawka ziemi, jednocześnie próbując sprzedać tereny o małej użyteczności.

15 Splendor od 10 od 2 do 4 osób Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy – wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
16 Kingdomino od 8 od 2 do 4 osób Jesteś wielkim władcą poszukującym nowych lądów, by poszerzyć granice swego wspaniałego królestwa. Przemierzysz wiele nowych ziem, pól uprawnych, jezior i majestatycznych gór, nim znajdziesz wreszcie swoje upragnione miejsce na ziemi.
17 Chińczyk od 6 od 2 do 4 osób Klasyka nigdy nie wychodzi z mody! To popularne powiedzenie można odnieść również do Chińczyka. Choć jest to jedna z najstarszych gier na świecie, wciąż emocjonuje i zapewnia wspaniałą zabawę. Aby wygrać, spróbuj jako pierwszy wprowadzić wszystkie swoje pionki do domku.
18 Pandemic Upadek Rzymu od 8 od 1 do 5 osób Upadek Rzymu to gra kooperacyjna oparta na znanej mechanice. Uczestnicy jednoczą się, by wspólnie pokonać ważne zagrożenie – plemiona germańskie, które najeżdżają Cesarstwo Rzymskie. Wspólnie musicie doprowadzić do ich wyeliminowania lub zawarcia sojuszu, zanim intruzi rozprzestrzenią się po kraju lub opanują Rzym
19 Dixitb Obraz jest wart tysiąc słów od 8 od 3 do 6 osób Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny.
20 Jednym Słowem od 8 od 3 do 7 osób Jednym słowem to gra skojarzeniowa oparta na współpracy. Podczas zabawy losowane jest słowo, do którego podpowiedzi będziemy musieli wymyślać. Ale uwaga: każdy z nas będzie mógł użyć tylko jednego słowa!
21 Taboo Gra niewypowiedzianych słów od 13 od 4 osób Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. „przecinek”, jeśli nie wolno Ci użyć słów „interpunkcja”, „znak”, „przestanek”, „zdanie”, ani „kropka”? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą!
22 Rummikub od 7 od 2 do 4 osób Rummikub to wspaniała gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął remik w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuje pod różnymi nazwami, takimi jak: Rummikub, Rummy, Rack-Rummy itp.
23 Zaginiona wyspa Arnak od 12 od 1 do 4 osób Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.
24 Monopoly Super Electronic Banking od 8 od 2 do 4 osób Wybierz kartę płatniczą, wybierz premię! Karty płatnicze pokazują Twoje bogactwo i zapewniają Ci wyjątkowe premie. Poruszaj się po planszy, kupując tyle nieruchomości, ile tylko dasz radę, a także pobierając czynsz i premie. Gra kończy się, gdy zostaną zakupione wszystkie nieruchomości. Wygrywa gracz z największą ilością pieniędzy! Gra jest szybka i przyjemna dzięki temu, że wszystkie transakcje odbywają się bezgotówkowo.
25 Scrabble od 10 od 2 do 4 osób W tej najpopularniejszej na świecie grze słownej liczy się każde słowo! Przy całej swej prostocie gra niesłychanie wciąga. Jest znakomitym polem do pasjonujących pojedynków tęgich głów, a także do relaksujących rozgrywek z rodziną lub przyjaciółmi. Scrabble to niezmiennie fascynująca, rozwijająca rozrywka!
26 Na Skrzydłach od 10 od 1 do 5 osób W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów.
27 Cortex Wyzwania od 8 od 2 do 6 osób W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
28 Scotland Yard od 8 do 99 od 2 do 6 osób Rewelacyjna gra towarzyska, przeznaczona dla 2-6 graczy. Wielka, dokładna plansza przedstawia miasto z siecią połączeń autobusowych, metra, przystankami autobusów i taksówek. Jeden z graczy wciela się w tajemniczego pana X, który ucieka po mieście poruszając się w swojej turze, podczas gdy reszta graczy nie wie gdzie się znajduje i dokąd podąża. Następnie pozostali gracze, w porozumieniu między sobą, próbują wykorzystać najlepiej jak umieją swoje zasoby biletów na różne środki komunikacji, aby złapać pana X. Trzeba nieźle pogłówkować, by zaplanować skuteczną obławę! Dobra taktyka i nieco szczęścia są atrybutami koniecznymi do tej gry.
29 Piratoons od 8 od 2 do 4 osób Piratoons od Hobbity.eu to gra rodzinna, pełna emocji, przepychanek, w której gracze rozbudowują swoje okręty powiększając pokład, montując żagle, ster, gromadząc załogę, skarby, a nawet wytaczając armaty.
30 Kakao od 8 od 2 do 4 osób Gra Kakao wprowadza graczy w egzotyczny świat „owocu bogów”, w którym wcielą się w rolę plemiennych wodzów. Ich zadaniem jest wyspecjalizowanie swoich poddanych w handlu, by mogli zdobyć sławę i bogactwo. W każdej turze będą musieli podjąć decyzję, w jakie rejony dżungli skierować swoich podwładnych i ilu z nich ma wykonywać daną pracę. Pracownicy są niezbędni do uprawy kakaowca, wydobywania złota, noszenia wody i prowadzenia handlu. Jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak wykorzystać przychylność bogów, zostaną obsypani złotem.
31 Osadnicy Narodziny imperium od 10 od 1 do 4 osób Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy ? wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna.
32 Small World od 8 od 2 do 4 osób Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy – krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie – wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.
33 Gierki małżeńskie od 18 od 1 do 4 par W Gierkach Małżeńskich będziecie przesuwać swoje pionki po planszy, wchodząc po kolei na pola z zadaniami losowanymi z czterech talii kart. Za rozwiązywanie zadań otrzymacie żetony kupidyna. Wygrywa para z największą pulą żetonów.
34 Nowe Pokolenia od 12 od 2 do 4 osób W kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę.
35 NeoroShima Hex 3.0 od 8 od 2 do 4 osób Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
36 Jednym Słowem od 8 od 3 do 7 osób Jednym słowem to gra skojarzeniowa oparta na współpracy. Podczas zabawy losowane jest słowo, do którego podpowiedzi będziemy musieli wymyślać. Ale uwaga: każdy z nas będzie mógł użyć tylko jednego słowa!
37 Ewolucja od 12 od 2 do 6 osób Ewolucja to ciekawa, średnio ciężka gra z mocną interakcją, która spodoba się zarówno zaawansowanym graczom, jak i tym, którzy dopiero zaczynają poznawać bardziej skomplikowane gry planszowe.
38 Talisman Magia i Miecz od 14 od 2 do 6 osób W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni Cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą Cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.
39 Abyss od 14 od 2 do 4 osób W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart.
40 Wsiąść do pociągu – dookoła świata od 10 od 2 do 5 osób Wsiąść do Pociągu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników.
41 Gra o Tron od 14 od 3 do 6 osób Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty „Dzikich” i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
42 Abyss – dodatek od 14 od 2 do 5 osób W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart.
43 Agricola od 8 od 1 do 4 osób Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my – ludzie żyjący w dostatku – nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego).
44 Patchwork od 8 dla 2 osób Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki.
45 Sabotażysta od 8 od 3 do 10 osób Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści.
46 Sabotażysta rozszerzenie od 8 od 2 do 12 osób W tym rozszerzeniu, na graczy czekają 3 nowe role krasnoludów: szef, spekulant oraz geolog, nowe karty akcji i nowe karty tuneli. W grze nadal występują normalni kopacze, jednak są oni teraz podzieleni na dwie rywalizujące drużyny: zieloną oraz niebieską.Sabotażysta Rozszerzenie jest obowiązkową pozycją dla wszelkich miłośników doskonałej gryo poszukiwaniu bryłek złota. W tym dodatku każdy znajdzie coś dla siebie!
47 Ślimaki to mięczaki od 5 do 105 od 2 do 6 osób W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki.
48 Pędzące Ślimaki od 6 do 106 od 2 do 5 osób Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się spychać przeciwników i zdobyć jak najwięcej pysznych grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje. Gra ma proste zasady, a o zwycięstwie decydują taktyka i umiejętność blefowania.
49 Miasteczko Marzeń od 10 od 1 do 100 osób W grze Welcome To? wcielamy się w architektów z lat 50-tych. Naszym celem jest zaprojektowanie jak najlepszego, najpiękniejszego i najbardziej funkcjonalnego zupełnie nowego miasta na terenie Stanów Zjednoczonych. Każdy z nas będzie miał te same możliwości (definiowane przez losowe karty), jednak to od nas zależy, jak zagospodarujemy swoje własne miasto.
50 Lisek urwisek od 5 do 105 od 2 do 4 osób Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć.
51 Potwory do szafy od 3 do 8 od 1 do 6 osób Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach? Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem? Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów! Zagraj i przegoń je do szafy!
52 Talisman Magia i Miecz – Wilkołak rozszerzenie od 14 od 2 do 6 osób Wyprawa do krainy smoków i magii! W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Droga do korony jest jednak zdradziecka.
53 Talisman Magia i Miecz – Królowa Lodu rozszerzenie od 14 od 2 do 6 osób Oto dzieło Królowej Lodu, lodowiec przyciągnięty z mroźnych wód na północy. Królowa przywdziała Koronę Władzy i dzięki jej magii zamienia krainę w pozbawione życia, skute lodem pustkowie. Czy pokonasz szalejące zamiecie śnieżne i dziwaczne istoty, zamieszkujące ten srogi krajobraz? Czy też Twoja krew zamarznie, gdy spocznie na Tobie lodowate, okrutne spojrzenie Królowej Lodu?
54 Nogi Stonogi od 4 do 104 od 2 do 6 osób Gra Nogi stonogi przeznaczona jest dla graczy w wieku od 4 lat. Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest niemal odporna na działanie małych rączek 🙂 Kolorowe, przyjemne ilustracje oraz wesoły temat gry sprawią, że maluchy z przyjemnością spędzać będą czas w towarzystwie sympatycznych stonóg.
55 Decrypto od 12 od 3 do 8 osób Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników.
56 Talisman Magia i Miecz – Żniwiarz Rozszerzenie od 14 od 2 do 6 osób Wyprawa do krainy smoków i magii! W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Droga do korony jest jednak zdradziecka.
57 Tajniacy od 10 od 2 do 8 osób Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
58 Talisman Magia i miecz od 14 od 2 do 6 osób
59 Talisman Magia i miecz od 14 od 2 do 6 osób
60 Abyss Krakanen dodatek (wymagana wersja gry Abyss) od 14 od 2 do 4 osób Gildia Przemytników osiedliła się w samym sercu cmentarzyska gigantycznych morskich istot, w najczarniejszych odmętach królestwa Głębi. W tej budzącej niepokój nekropolii, korzystając z pomocy tajemniczych Krakenów, przedstawiciele Gildii handlują NEBULISAMI.
61 Faras od 6 od 2 do 5 osób Gra opowiada losy najsłynniejszej polskiej wyprawy archeologicznej do Sudanu, która odbyła się w latach 60. XX wieku. Jej uczestnicy odkryli bezcenną średniowieczną świątynię wypełnioną niezwykłymi malowidłami. Znajdowała się ona na terenie, obecnie zalanym wodami sztucznego jeziora Nassera.
62 Gigamon od 5 od 2 do 4 osób Gigamon to prześlicznie ilustrowana gra oparta na sprawdzonej mechanice Memory. Pozwala bawić się z dziećmi już od piątego roku życia; w gronie od dwóch do czterech osób. Wartka akcja, proste zasady i dynamiczna – około dwudziestominutowa – rozgrywka sprawiają, że nie sposób się przy niej nudzić!
63 Tempo Junior od 5 do 12 od 2 do 10 osób Tempo Junior to wesoła gra planszowa, w której zadaniem graczy będzie wymyślanie słów pasujących do zadanego tematu. Oprócz doskonałej zabawy nad planszą pomaga rozwijać kreatywne myślenie, wyczucie czasu i wzbogaca słownik najmłodszych graczy. Gra zawiera 4 warianty rozgrywki, dzięki czemu można ją łatwo dopasować do wybranej grupy wiekowej.
64 Aktywuj Warszawę od 13 do 99 od 2 do 6 osób
65 Było sobie życie od 8 od 2 do 4 osób Choć celem gry jest zbieranie żetonów (Globina i Hemo), które zdobywa się relatywnie łatwo, trzeba być niezwykle czujnym, bo to, co łatwo przychodzi, jeszcze łatwiej jest stracić. Trzeba uważać na niebezpieczne ataki wirusa, stawać do pojedynków, decydować, kiedy warto wymieniać żetony Globina na żeton Hemo.
66 Biznes w Polskich miastach od 7 od 2 do 5 osób Gra planszowa, która przenosi graczy w świat biznesu w polskich miastach ?  dużych i małych. W tym świecie każdy przeżyje wiele emocji związanych z prowadzeniem finansowych operacji, podejmowanych ryzykownych decyzji, zdobywaniem kapitału na rozwój inwestycji, który jest niezbędny, by wygrać walkę z konkurencją.
67 Wsiąść do pociągu – Europa od 8 od 2 do 5 osób Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina – Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia.
68 Quiz Zoologiczny od 8 od 1 do 6 osób Quiz zoologiczny to wspaniała, emocjonująca zabawa przy okazji której dziecko zdobędzie konkretną wiedzę dotyczącą świata zwierząt.
69 Memomogra od 14 do 42 osób to ja tego nie rozumiem 🙂
70 Quiz wiem wszystko od 6 do10 od 1 do 6 osób Quiz wielotematyczny oraz zabawa w kalambury to doskonały sposób na utrwalenie wiedzy. Pytania quizowe dotyczą przyrody, geografii oraz życia codziennego. Obrazki umieszczone na kartach ilustrują przysłowia.
71 Capital od 10 od 2 do 4 osób W grze Capital zadaniem gracza będzie budowa jednej z dzielnic Warszawy. Czy warto inwestować w dzielnice mieszkalne, a może skupić się na kompleksach handlowych? Czy rozwinięcie transportu miejskiego będzie bardziej opłacalne niż budowa obiektów kulturalnych? Postawić na tereny zielone, czy może na obiekty przemysłowe?
72 Rozegraj miasto od 14 do 99 od 4 do 1 osób Rozegraj Miasto to gra planszowa, w której gracze wcielają się w mieszkańców pewnego miasta. W zależności od liczby graczy, reprezentują oni różne grupy interesów ? lokalne władze czy grupy społeczne reprezentujące różne wizje rozwoju miasta. Gra symuluje mechanizm konsultacji społecznych ? w każdej z rozgrywanych rund gracze dyskutują na tematy związane z umieszczeniem nowych obiektów, w niektórych punktach miasta.
73 Carcassonne od 8 od 2 do 5 osób Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką.
74 Transformacja Marsa od 12 od 1 do 5 osób W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.
75 Doble Beach od 4 do 104 od 1 do 5 osób Dobble Plaża to 30 kart, na których znajdziecie po 6 symboli związanych z morzem i plażą. Na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny symbol. Niezależnie od tego, czy grasz nad jeziorem, na basenie czy w wannie, Twoim celem jest jak najszybciej odnaleźć wspólny symbol i wygrać!
76 Rumimikub od 7 od 2 do 4 osób Rummikub to wspaniała gra towarzyska. Jest dokonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął remik w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuje pod różnymi nazwami, takimi jak: Rummikub, Rummy, Rack-Rummy itp.
77 Splendor od 10 od 2 do 4 osób Splendor Marvel to nowa wersja popularnej gry familijnej i ekonomicznej osadzona w znanym z komiksów i filmów uniwersum Marvela. Aby wygrać, uczestnicy będą musieli uważnie dobierać znaczniki, które pozwolą im na rekrutowanie kolejnych postaci do drużyny. Te z kolei pozwolą na pozyskiwanie kolejnych, jeszcze potężniejszych bohaterów oraz przejmowanie kontroli nad miejscami. Kto pierwszy zbierze odpowiednią kombinację bohaterów i punktów, wygrywa!
78 EuroCasch od 14 od 2 do 6 osób Dowiedz się jak stworzyć nieskończony dochód pieniężny i stać się wolnym finansowo. Całkowicie polska gra planszowa, która przez zabawę uczy przedsiębiorczości oraz pozytywnych nawyków finansowych.
79 EuroCasch od 14 od 2 do 6 osób
80 EuroCasch od 14 od 2 do 6 osób
81 Scooby Doo 3 w 1 (gra planszowa + gra karciana + puzzle) od 6 od 2 do 6 osób Trzy układanki różniej wielkości, zróżnicowana liczba elementów pozwalająca na zabawę młodszym, jak i starszym dzieciom. Wysoka jakość nadruku i precyzja wykonania, idealne dopasowanie elementów, odporne na zginanie, eliminuja odbijanie światła, rozwijają zdolności manualne u dziecka.
82 Jenga Boom od 6 od 1 osoby Jenga Boom to fantastyczna zabawa w dokładne i szybkie układanie kolejnych pięter znanej wieży z drewnianych klocków. Przy czym tym razem gracze mają wyjątkowo utrudnione zadanie. W tej edycji Jengi muszą bowiem zbudować konstrukcję na… detonatorze bomby.
83 Szachy (brak planszy) figury są
84 Domek od 7 od 2 do 4 osób Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego ?Domku? dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!
85 Majestat od 7 od 2 do 4 osób Tron stoi pusty. Rozgorzała walka o to, kto sięgnie po koronę. W tych czasach każdy poddany ? od skromnego młynarza po dumnego szlachcica ? jest na wagę złota. Tylko z ich pomocą uda się sięgnąć po władzę i stworzyć najpotężniejsze, najbogatsze królestwo. Jednak, czy zyskasz ich pomoc poprzez szacunek, czy przez strach, zależy wyłącznie od ciebie.
86 Diamenty od 8 od 3 do 8 osób W grze planszowej Diamenty autorstwa duetu Alan R. Moon (Ticket to Ride) i Bruno Faidutti (Cytadela), to właśnie Wy będziecie nieustraszonymi śmiałkami, którzy będą zagłębiać się w nieprzeniknione ciemności starożytnych kopalni. Skarby, kapelusze, pułapki, toczące się tonowe kule? brzmi znajomo?
87 Wędrówki między Wisłą a Kampinosem od 8 od 2 do 4 osób Polega ona na wcielaniu się w rolę turysty, który zwiedza 10 gmin należących do Lokalnej Grupy Działania ?Między Wisłą a Kampinosem?. Po drodze gracze odwiedzają m.in. rezerwaty przyrody, zabytki, mniej lub bardziej znane miejsca, zdobywając punkty i wiedzę na temat tego terenu. Informacje o obszarze LGD, którego dotyczy gra, zawarte są w pytaniach na specjalnych kartach. Podczas wędrówki turyści powinni unikać spotkań z łosiami i starać się nie przeszkadzać pozostałym odwiedzającym w poznawaniu tych pięknych terenów.
88 Społeczność w działaniu od 12 od 1 do 5 osób ?Społeczność w działaniu? to gra kooperacyjna, która została stworzona, aby pokazać innowacyjną metodę pracy ze społecznością lokalną jaką jest OSL – organizowanie społeczności lokalnej.
89 Partycypolis od 12 do 99 od 2 do 5 osób Gra ?Partycypolis? zachęca młodych graczy do aktywności obywatelskich i prezentuje wykorzystanie funduszy unijnych: szwajcarskiego grantu blokowego przeznaczonego na działania partycypacyjne. Gra miała jeszcze jedno zadanie ? obudzić w młodych ludziach zaangażowanie, poczucie obywatelskiej odpowiedzialności za swoje otoczenie i potrzebę uczestnictwa we współtworzeniu demokracji.
90 Epoka Kamienia od 10 od 2 do 4 osób Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienna ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia. Celem graczy jest sprostanie tym wszystkim wyzwaniom. Istnieję wiele dróg, aby to zrobić, dzięki temu każdy może to zrobić na swój własny sposób. Gracze walczą o przetrwanie działając jako myśliwi, zbieracze, rolnicy i wytwórcy narzędzi. Zbierając surowce i hodując zwierzęta będziesz w stanie konstruować narzędzia niezbędne do tego, aby udało ci się zbudować cywilizację.
91 Grajeczka od 8 od 2 do 4 osób Witajcie w Grajeczce, w magicznym królestwie, przez które odważna księżniczka, lojalny książę i przerażający smok podróżują w poszukiwaniu przygód. Potrzebują Twojej pomocy, aby zbadać swoje królestwo! Pomóż im dotrzeć w najdalsze zakątki świata, by mogli spełnić swoje przeznaczenie, gdy Ty będziesz tworzyć i opowiadać ich historię. Grajeczka to nie tylko gra, w którą grasz, to także baśń, którą opowiadasz z każdym kolejnym ruchem!
92 Potwory do Szafy od 3 do 8 od 1 do 6 osób Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach? Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem? Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów! Zagraj i przegoń je do szafy! Gra zalecana na dobranoc! Zaproście do zabawy wszystkich domowników! Zobaczcie jaką macie znakomitą pamięć! Wybierzcie wariant gry. Lubicie współpracować czy rywalizować?
93 Tajemnicze podziemia od 6 od 1 do 5 osób Przenieś się do tajemniczych podziemi pełnych skarbów i mrocznych postaci. Podążaj korytarzami, starając się zdobyć jak najwięcej cennych przedmiotów. Unikaj duchów, pająków i trolli, zbierz najwięcej punktów i wygraj! Seria Dr Knizia zawiera gry przygotowane przez jednego z najpopularniejszych autorów ? doktora matematyki Reinera Knizię. Blisko 600 gier tego autora zostało wydanych na całym świecie w ponad 50 językach. Wiele z nich zdobyło liczne nagrody i wyróżnienia.
94 Super Farmer od 6 od 2 do 6 osób Mija właśnie 10 lat odkąd Granna wprowadziła na rynek Super farmera. Inicjatorką tego powojennego wydania była żona profesora Karola Borsuka – autora gry – pani Zofia Borsukowa. We wrześniu Pani Zofia skończyła 100 lat, cieszy się znakomitym zdrowiem i kibicuje Super farmerowi w wędrówce po kolejnych rynkach. Gra otrzymała nową oprawę graficzną ze znakomitymi ilustracjami Piotra Sochy. Mieści się w dużym kwadratowym pudełku, zawiera plansze oraz plastikowe figurki małych i dużych psów. Dodatkową atrakcją jest też propozycja bardziej dynamicznej wersji gry.
95 Walka o stołki od 5 od 1 do 3 osób Mistakos Krzesła, w wersji dla 3 osób, zachwyci zarówno dzieci, jak i starszych graczy! Buduj wraz z przeciwnikami imponująca konstrukcję z krzeseł i w zależności od wariantu rozgrywki, jak najszybciej pozbądź się swoich krzesełek, lub zdobądź jak najmniejszą ilość punktów karnych.
Zasady gry są proste, ale takie budowanie, to nie lada wyzwanie! Oparcia krzeseł mają rozmaite kształty ? wykorzystaj ich różnorodność i pokonaj przeciwników! Pozbywaj się krzeseł i pamiętaj, aby przemyśleć każdy ruch tak by wieża się nie rozpadła! Dobra zabawa gwarantowana. Wykaż się zręcznością, pomysłowością i zostań mistrzem gry Mistakos!
96 Memos od 3 od 2 osób Sprawdź swoją pamięć! Zagraj w Memos – Frozen! Popularna gra pamięciowa teraz dostępna jest w niezwykłym wydaniu graficznym. Na 60 kartonikach znajdziesz aż 30 obrazków z bohaterami filmu Disneya – Kraina lodu, które musisz połączyć w pary. Gra kończy się w momencie, gdy wszystkie pary zostaną odnalezione.
97 NGO od 14 od 1 do 5 osób Gra przygotowana na zlecenie dla Federacji Organizacji Służebnych MAZOWIA: Skuteczne i profesjonalne NGO ? standardy zarządzania organizacją w praktyce to próba przeniesienia na planszę realiów funkcjonowania organizacji pozarządowej. Gracze wcielają się w jej pracowników i starają się zapanować nad organizacyjnym chaosem panującym w fikcyjnej fundacji. Aby być w stanie tego dokonać muszą zainwestować swój czas w rozwój standardów pracy, dzięki którym usprawnią procesy i przyśpieszą działanie organizacji.
98 Tajemnicze Domostwo od 8 od 2 do 7 osób Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed
lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni!
99 Kolejka od 12 od 2 do 5 osób Stajesz w kolejce, czekasz na dostawę, bierzesz udział w przepychankach, kupujesz, wymieniasz na bazarze… Przy okazji musisz uważać na spekulantów, pomyłki w dostawach oraz inne przeszkody, które czekają na każdego z uczestników. I tak przez pięć dni. Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby zdobyć wszystkie produkty z listy zakupów. Tym bardziej, że półki świecą pustkami, a trafienie na interesujący Cię towar jest niczym znalezienie igły w stogu siana.
Ikona telefonu