Spotkanie z Dorotą Warakomską „Śmiało. Mów własnym głosem.”


Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, działaczek, prezesek, menadżerek, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji, to książki pisane z męskiej perspektywy, nie uwzględniające kobiecej specyfiki. W rezultacie stworzyła praktyczny i inspirujący poradnik, w którym bazując na wieloletnim doświadczeniu pracy w mediach i działalności trenerskiej, dzieli się ze swoimi czytelniczkami wieloma konkretnymi i sprawdzonymi radami, jak mówić by być zrozumianą i skuteczną, jak opanować stres, jak zdobyć się na odwagę i przeprowadzać zmiany w sobie i własnym życiu. Tworząc rzetelny poradnik poświęcony komunikacji, w rezultacie daje kobietom, coś o wiele cenniejszego. Z autentyczną pasją i fachową wiedzą wzmacnia kobiety, dodając im skrzydeł nie tylko w życiu zawodowym, ale również na co dzień. Śmiało, pomoże też tobie!

 

Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie, przemawiają do wielkich i małych grup, zabierają głos na zebraniach, zabiegają o finanse, poparcie, próbują się przebić z własnymi pomysłami i punktem widzenia lub/i chcą się nauczyć to robić. Dla tych, które chcą się doskonalić w tej dziedzinie, dla tych, które czują, że coś jest nie tak. Nie tylko dla tych, które paraliżuje strach, gdy wychodzą na mównicę, ale także dla tych, które chcą wzmocnić swoją pozycję w pracy, zmienić sposób komunikowania się. Oraz tych, które przed ważnymi rozmowami czują się niepewnie lub w prywatnych relacjach tracą rezon i nie potrafią powiedzieć tego, co myślą. Dla tych, które uczą innych, które coś sprzedają, dla tych, które kierują zespołami, chcą awansować, mają porwać tłumy. Zatem dla wykładowczyń, nauczycielek, bibliotekarek, sprzedawczyń, rolniczek sprzedających płody rolne na targu, przedsiębiorczyń, menedżerek, urzędniczek, asystentek, dyrektorek, prezesek, polityczek w parlamencie i samorządzie, działaczek ruchów i organizacji społecznych.

Dorota Warakomska

 

Bio

Jestem dziennikarką ? z zawodu (od 30 lat) i z charakteru, bo ciągle zadaję pytania i drążę, szukam, poznaję coś nowego. Trenerką, doradczynią i mentorką, zajmuję się tym od kilkunastu lat, od momentu odejścia z TVP w 2006 r. W swoich autorskich szkoleniach

wykorzystuję zarówno doświadczenie telewizyjne, radiowe, obserwacje z USA, jak również wiedzę z zakresu praktycznej psychologii społecznej (studia podyplomowe) oraz coachingu (ukończyłam certyfikowane seminarium Multilevel Coaching). Przeszkoliłam już kilka tysięcy

osób z organizacji pozarządowych, samorządu i biznesu ? członków, członkinie  zarządu i menedżerów, menadżerki z korporacji, firm doradczych, prawniczych, technologicznych, telekomunikacyjnych.

Wspieram kobiety w swojej działalności społecznej i w pracy zawodowej, nie tylko promując żeńskie końcówki, ale przede wszystkim przekonując je, że mogą i powinny sięgać daleko, że mają w sobie moc, która pozwoli im iść o krok dalej, zdobyć doświadczenie, zmienić

lokalną społeczność i cały kraj.

 

 

fragment:

 

Każdego dnia wielokrotnie występujemy publicznie i komunikujemy

się z innymi ludźmi. Każda rozmowa z innym człowiekiem jest

bowiem występem publicznym i jednocześnie procesem, aktem komunikacji.

Zakupy w sklepie, instruowanie pracowników, rozmowa z szefem,

odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy

powiedzieć? Czy to, co mówimy, jest jasne? Czy myślimy, jak zostanie

odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazję do budowania

relacji? Czy szanujemy rozmówców?

W tej książce poprowadzę cię przez wszystkie obszary ważne w komunikowaniu

się z innymi ludźmi, przekazywaniu własnych opinii. Przekonam

cię, że charyzmy, błyskotliwości, umiejętności szybkich ripost, opanowania

stresu i występów publicznych można się nauczyć.

Pozwól swoim skrzydłom rosnąć.

 

 

Projekt realizowany w ramach Budżetu Obywatelskiego

 


Udostępnij:

Zapisz się na newsletter

i bądź na bieżąco!