Dieta kobiety aktywnej – czyli jak jeść, aby wspierać koncentrację, dbać o dobrą jakość snu i poziom energii w ciągu dnia?

26 września / czw
17:30
Miejsce Aktywności Lokalnej „Dwa Jelonki”
ul. Powstańców Śląskich 44
wstęp wolny, obowiązują zapisy, ilość miejsc jest ograniczona

Jakie tematy poruszymy na wykładzie?

      • Czym jest zdrowa dieta?
      • Jakie korzyści można czerpać z dobrego stanu odżywienia?
      • Jak się zdrowo odżywiać?
      • Co wpływa na nasz poziom energii, jakość snu i koncentrację?
      • Jak komponować posiłki?
      • Szybkie, zdrowe posiłki do zabrania ze sobą.

Co ugotujemy?

Lunchbox do pracy – jesienna sałatka z pieczoną dynią i kaszą

Słodka przekąska do pracy – jogurtowy deser chia

 

Katarzyna Rećko

Jestem dietetyczką z tytułem magistra uzyskanym w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Swoją wiedzę i praktykę rozwinęłam najbardziej w kierunku pomocy kobietom cierpiącym na PCOS, zaburzenia miesiączkowania, insulinooporność, choroby tarczycy, a także osobom z trądzikiem, innymi chorobami skóry i parom starającym się o potomstwo. Ponadto specjalizuję się w bilansowaniu diet wegetarian i wegan 🙂 Staram się promować wiedzę na temat zdrowej diety, opartą na rzetelnych badaniach naukowych i stanowiskach ekspertów, czyli EBM (Evidence Based Medicine). Na bieżąco aktualizuję moją wiedzę i uczestniczę w wartościowych konferencjach i szkoleniach. Oprócz dietetyki, interesuję się psychologią, lubię gotować, praktykowć jogę, uwielbiam psy i masło orzechowe 🙂

 

Dieta kobiety aktywnej - czyli jak jeść, aby wspierać koncentrację, dbać o dobrą jakość snu i poziom energii w ciągu dnia?

Zapisz się, Potwierdź na email zgłoszenie. Tylko Potwierdzone Zgłoszenie jest akceptowane. W razie wątpliwości proszę o kontakt

26 września / czw
17:30
Miejsce Aktywności Lokalnej „Dwa Jelonki”
ul. Powstańców Śląskich 44
wstęp wolny, obowiązują zapisy, ilość miejsc jest ograniczona
Ikona telefonu